من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


راه عاشقی........

تمام قصه ی تلخ زندگی ام را زیر و رو کردم

                    به امید انکه باز هم بتوانم به عشق برگردم

شاید این دل درهوای او برای او ست

                   شاید هم بیهوده این همه سال گریه کردم

اشتباهی کردم در ره عاشقی نادانسته

                    مرد میدان نبودم و به دروغ ادعا کردم

عمری از وفای اسمانها گفتم و جفای زمین

                   رنگ عشق ندیدم و برای دیگران وصف کردم

هر که بود هفت شهرعشق را پیمود ومن

                      اندر خم یک کوچه شبها  راسحر کردم

همیشه پی عشق بودم واو چنین پاسخ داد:

                     من جمال خود برای پارسایان اشکار کردم

 



نظرات شما عزیزان:

رامینا
ساعت14:54---21 تير 1390
سلام مرسییی که لینکیدیم.خیلییییی شعرات قشنگن.شاعر خیلی خوبی هستی.بای بای گلم.

مهسا
ساعت23:21---19 تير 1390
واااااااااااي خيلي قشنگ بود
مرسي كه شعرامو خوندي اره من عاشق اينم كه ديگرانو با شعرام بخندونم واسه همين شعر طنز زياد ميگم
شعرات حرف نداره وقتي ميخونمشون به قدري بااحساس و زيبا سرودي كه انگار ميتونم لمسش كنم
موفق باشي عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |