من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


ببخش........

بازم دلم گرفته از ادمای همین زمین               

                          دلم میخواست بگه دیوونتم فقط همین

نه واسه اینکه میری نه واسه اینکه سردی      

                          فقط واسه اینکه من مجنون خودت کردی

میدونی دلتنگتم دوست دارم خیلی زیاد    

                             این جمله را نگفتم که قافیه به شعرم بیاد

شعرهای من به پای تو هیچه گلم        

                       قشنگی هاش مال تو و دلتنگی هاش مال دلم

کار این دل دیگه به صبح نمیرسه میمیره              

                            ولی دم مرگم بازم چشات از یادش نمیره

وقتی نباشی شب نمیره صبح نمیشه                  

                     این دل عاشقم دیگه حالش بهتر نمیشه

بازم میگم ببخش گلم اگه میره از یادم               

                               که هر روز  بگم این دنیام به تو دادم

ببخش اگه اغوش نالایق من گرم نبوده برای تو               

                     اگه بازم پیشت موندم وقتی گفتی :از پیشم برو 

ببخش اگه قد تموم تنهاییم می خواستمت   

                 اگه میمردم واسه اینکه یه لحظه نمی دیدمت

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت12:19---18 تير 1390
سلام
عزيزم چرا ديگه بهم سر نميزني؟
دلم برات تنگ شده بيا پيشم اپم
چند روزه بدجور ازيكي از دوستام دلگيرم حتمابيا تنهام نذار


مهسا
ساعت17:48---16 تير 1390
سلام عزيزم شعر خودت بود؟؟؟خيلي قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |