من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


عشق بیدون ع بدون ش بدون ق!!!!!!!!!!!

-سلا اقا

-سلام

-ببخشید شما عشقم دارید؟

-اره خانوم.انواعش.اصلا اینجا تولیدی به همه جا ارسال هم میکنیم.شما چه نوعش میخواید؟

-نمیدونم

-لب در که نوشته.انواع مدلش هست

-چند قیمته؟

-اهان.رسیدی به بحث اصلی.همه قیمتی داریم.ساعتی حساب میشه

-یه نوع خوب بدیدکه تا فردا کارم تموم کنه

-بستگی به خودتون داره.هرچی پردردتر باشه زودتر تموم میشه

-نه میخوام اروم تمومش کنم.یه چیز کم درد بدید.به اندازه ی کافی تو زندگی درد کشیدم.میخوام این دم اخریه کم درد باشه

-کم دردترینش دوستیه

-همون خوبه

-اون هم گرون تره.هم کار کسی تموم نمیکنه

-یعنی چی یعنی دوستی گرون تر عشقه؟

-افرین!مردم دو دسته هستن.یا اون قدر سر خورده هستن که دنبال عشق میگردن تا کار خودشون تموم کنن یا سرخوشن که حوصله ی عشق ندارن.واسه همین میرن رد دوستی

-حالا این دوستی و عشق ساعتی چنده؟

-ببین خانوم ما اگه عشق بدیم مجبوریم بعد یه ساعت مشخصی اتصالی عشق قطع کنیم.اما دوستی این طوری نیست.دوستی یعنی اینکه طرف عیب مقابلش میبینه واسه همین بعد یه مدتی از عیب های همدیگه خسته میشن و همدیگه را ول میکنن.اما عشق یعنی طرف چشمش روبه همه عیب های طرف میبنده واسه همین ما باید از اینجا اتصالی عشق قطع کنیم چون خودشون ول کن نیستن

-حالا این عشق چنده؟

-عشق بنده به خدا چون مردم دنبالش نیستن در نتیجه ما نمی فروشم واسه همین شرمنده ندارم   عشق مادر به فرزند و ادم به اشیا هم کار کسی تموم نمیکنه واسه همین واستون مناسب نیست   اما عشق ادم به ادم فک کنم به کارتون بخوره

-میخوامش.فقط سریع این زندگی تمومش کنه

-ببینید هر چی عشق شدیدتر باشه کارتون زودتر تموم میکنه ولی در عوض گرون تر هم هست

-یه روز عشق خیلی شدید میخوام.

-بستگی به خودتون داره ولی یه روزش میشه به عبارتی500هزار تومن

-کارم توموم میکنه؟

-دیروز یکی اومد یه ساعت این عشق گرفت برد با خودش کارش هم تموم شد.میگم بستگی به خوتون داره.شما ترسوید؟

-اره خیلی؟                                  

-چه قدر ناامید؟

-نمیدونم فک کنم ناامیدم

-کسی دارید که کمکتون کنه؟

-نه هیچکی واسه اخر خط ندارم

-پس کارتون سخت میشه ها!فک کنم همون یه روز باید بردارید

-اقا من یه عشق بی درد اروم و خوی میخوام که سریع کارم تموم کنه


-پس بگید عشق بدون (ع) بدون (ش) بدون (ق) میخواید.اخه (ع) عشق یعنی عاقبت به خیری نداره.(ش) یعنی تا بخوای شور و هیجان داره عاشق .(ق)یعنی اخر سر قلبش میشکنه.اینها با هم میشن عشق

-اره.همون خوبه من دقیقا از همون نوعش میخوام

-پس شد عشق بدون ع و ش و ق؟

-واسم امادش کنید

-بیاید اینم فاکتورتون
...........................................


عشق تو دستم گرفتم ورفتم بیرون.داشتم از حرارتش اب میشدم.یه روز زیادم بود.ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنه.میخوام تا فردا این موقع حتما نباشم.حتما.....................-

http://enntezarebipayan.persiangig.com/bye.jpg

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |