من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


همه میگن

 

 

همه میگویند او تنهاست او عاشق است............

 

انها نمیدانند من منتظرم

 

همه میگویند او سنگ دل است...........

 

انها نمیدانند دل سنگی که نمی شکند.پس چرا من دل شکسته ام

 

همه میگویند او جز خودش به هیچ کس دیگر توجه نمی کند.......

 

انها نمیدانند من تمام وجود خود را متعلق به دیگری می دانم و نمی توانم جز منی که سرشار از اوست به کس دیگری توجه کنم

 

انها می گویند او بی وفاست او دیگری را رها کرد.................

 

انها نمی دانند من وجود خود را پیش دیگری گذاشتم و سرشار شدم از تهی

 

انها می گویند او یه ارامی خواهد مرد اگر هر چه را که دوست میدارد از خود دریغ کند...........

انها نمی دانند مرگ من زمانی اتفاق افتاد که فهمیدم دیگری خود را از من دریغ می کند




 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |