من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


خودمونی

چه قدر اینجا همه چی ارومه

بی سروصدا

منم که دیگه حوصله ام به نوشتن متن نمیرسه

یعنی میرسه ولی حوصلم به گذاشتنشون نمیرسه

حالا جدی جدی دارم میگم

هواشناسی نویسنده وبلاگ هوای فردا افتابی همراه با ابر و مه صبحگاهی و باران و برف و .......پیش بینی میکنه

همه اونهایی که گفتم یعنی اینکه به نظرم روز های متفاوتی در انتظارم هستن

بالاخره یه تغییر تو زندگیم قراره اتفاق بیفته.وچیزی که عذابم میده اینه که نمیدونم این تغییر خوبه یا نه؟

راستی یه سوال شما اساسا تو زندگی با تغییر و تحول و تنوع موافقید؟

 

بای

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |