من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


من/اسمان/زمین....

وباز شروع شد شب بی پایانم/

 

 

 

وباز شروع شد این غم غمناکم نگاهی به اسمان کردم از عشق او گریستم/

 

 

 

اسمان نگاهش را از من بربست و به زمین چشم دوخت اسمان برای زمین گریست همه می دانند اسمان عاشق زمین است

 

 

 

زمین سکوت کرد/ زمین سنگین است/

 

 

 

زمین نمی تواند به اسمان سفر کند/

 

 

 

زمین نمی تواند بی ارده از غم دوری اسمان گریه کن زمین سنگین وساکت است/

 

 

 

زمین به جای گریستن قلبش شروع به ذوب کرد قلب او بی تاب گریستن بود اما نمی توانست/

 

 

 

به ارامی دستانش را گرد کرد و تمام اشک اسمان را در دستان ارام و اطلسش جمع کرد

 

 

 

اما او باز هم باید می گریست قلب زمین ذوب شد.........

 

 

 

و چه با حرارت ذوب شد  

 

 

 

هر گاه اتش فشانی جایی دیدی بدان به قلب تنهای زمین خیره شدی/

 

 

 

ومن باز هم عاشقم می دانم اسمان درگیر من نیست/

 

 

 

می دانم اسمان منتظر من نیست/ می دانم اسمان برای من نمی گرید من همه ی اینها را میدانم اما چه کنم که سالهاست به اسمان دل بستم/

 

 

 

روی زمین راه می روم و تنها در فکر اسمانم/

 

 

 


 

 

 

هر از گاهی که دلگیر می شوم به او نگاه می کنم/

 

 

و ارزو می کنم ای کاش این اشک ها متعلق به من بود........... 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |