من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


آیا مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

خدایا خیلی ممنون که مردم ما همه چیز را می بینند و می فهمند حال انکه به ان توجه نمی کندد و خود را به نفهمی می زنند مهم نیست.

 

 

خدایا ممنون که به ما این همه مدیر لایق دادی حال انکه مردم به خاطر به ریاست رسیدن این مدیران به یکدیگر ظلم می کنند و به هم شورش می برند مهم نیست

 

 

.خدایا ممنون که از اینکه ممنون از اینکه باعث شدی کشور های بزرگی مانند امریکا تحت تاثیر فرهنگ بالای مردم ایران قرار گیرند و فقط و فقط برای افزایش سطح اگاهی ما شبکه های متعددی راه اندازی کنند حال انکه جنبه ی انحراف جامعه را به خود گرفته مهم نیست.

 

 

خدایا ممنون از اینکه کشور ما را با چندین نزاد و قوم مختلف و فقط و فقط برای پیشرفت ما کنار هم جمع کردی حال  انکه ما تنها برای ساختن جک از انها استفاده می کنیم مهم نیست.

 

 

خدایا ممنون از اینکه به ما چیز نا اشنا و عجیبی به اسم مغز و اگاهی دادی.حال انکه ما اصلا نمیدانیم انها چیست مهم نیست.

 

 

و در پایان همه گویند :خدایا داده هایت نعمت و نداده هایت حکمت است.حال انکه ما نمیدانیم از نعمت هایت چگونه استفاده کنیم مهم نیست.

ولی ای کاش تمام داده هایت را از ما می گرفتی و تنها یک داده به ما میدادی ان هم این نعمت که:بدانیم از داده هایمان چگون هاستفاده کنیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |