من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


درد دل

بازم دلم گرفته بود از ادمای این زمین        

                                                                                           بازم دلم میخواست بگه دوست دارم فقط همین

من این پایین نشستم درگیر این شبا شدم           

                                                                                                       تو رفتی تو اسمون و من از دلت جدا شدم

اینجا بد جوری ادما شدن از هم بی خبر                   

                                                                                                                   نازنینم تو بگو از اسمونا چه خبر؟

دیشب دیدم که اسمون بد جوری داشت گریه میکرد           

                                                                                              شاید میدونست که میری واسه همین ناله میکرد

میخوای اسمونم ول کنی میخوای بری تنها بشی

شاید میدونی اونقد عزیزی که میتونی خدا بشی

وقتی بری من میمونم با اسمون که عاشقه     

                                                                                              هر دو می خواییم رها بشیم دعا بکن شاید بشه



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت10:20---19 تير 1390
عزيزم واقعا خيلي شعرات قشنگن
خيلي شعراتو دوست دارم منم همه ي شعرايي كه تاحالا رو وبم گذاشتم مال خودمه ولي مثل تو اينقدر شاعر خوبي نيستم
هروقت شعر گذاشتي خبرم كن خيلي دوست دارم
دوستت دارم عزيزم بازم بيا پيشم
موفق باشي


مهسا
ساعت23:00---18 تير 1390
مرسي عزيزم كه بهم سر زدي
اره تو راست ميگي او لياقت نداشت اينقدر واسش اشك بريزم من خيلي احساساتي ام و خيلي رو دوستام حساسم واسه همين خيلي روم تاثير ميذارن به هرحال من كسي رو دوست داشتم و فكرميكردم دوست واقعيمه ولي مث اينكه اشتباه ميكردم
به هر حال ديگه واسم مهم نيس تصميم گرفتم واسه هركس همونقدر ارزش قايل شم كه واسش ارزش دارم
راستي خيلي شعر قشنگي بود خودت سرودي؟؟
دوستت دارم بازم بيا پيشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: شنبه 18 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |