من و خودم دوتایی


من و خودم دوتایی

تمام تنهایی هایم تقدیم انکه تنهایم گذاشت...........


پست ثابت

در اینجا به دنبال هیچ چیز بگردید.نقطه سر خط.به وبم خوش اومدید.اینجا میخوام بی محدودیت بنویسم از سیاسی و عاشقانه و طنز........

اما یه ویزگی تو همشون هست اونم این که همشون کار خودمه.بی تقلید

کپی برداری نکنید و اگه نتونستید جلو خودتون بگیرید لطفا ذکر منبع بادتون نره

با تشکر.نویسنده

                               

 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت17:21---4 شهريور 1390
سلام من
مرسی که به وب ما سر زدی
وب قشنگی داری
بازم سر بزن
تا بعد


مهسا
ساعت20:24---23 تير 1390
اپم بهم سر بزني خوشحال ميشم

mrs.lambert
ساعت13:38---23 تير 1390
سلام عزیز دلم مرسی باشه منم میلینکمت راستی من نمیتونم لینکم رو ببینم اگه میشه قالب وبت رو عوض کن مرسی عزیز دلم باشه از این به بعد بزرگتر مینویسم منتظرتم

mrs.lambert
ساعت19:28---22 تير 1390
سلام وب بسیار زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرتو بگی و راستی بگو با تبادل لینک موافقی؟منتظرتم عزیز

رامینا
ساعت12:29---21 تير 1390
سلام.وب جالبی داری.نظرت درباره ی تبادل لینک چیه؟اگه موافقی من با اسم خاطرات رامینا بلینک و بعد بیا بگو با چه اسمی بلینکمت.بای بای.

delbar21
ساعت19:35---11 تير 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: من | تاريخ: سه شنبه 31 خرداد 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |